eefjebeulen.reismee.nl

Voorbereidingen

Hi Lieve mensen :)

Het komt steeds dichterbij.. Volgende week zaterdag (7 Mei) is het al zover mijn reis gaat beginnen. En wat heb ik er ontzettend veel zin in!!. De afgelopen weken ben ik nog druk bezig geweest met de laatste voorbereiden.Er komt toch behoorlijk wat kijken bij zo'n reis regelen!Zoals jullie weten heb ik me ook ingezet om wat geld in te zamelen voor de projecten waaraan ik ga deelnemen. Op dit idee ben ik eigenlijk gekomendoordat ik via Travel Active een voorbereidingstraining heb gevolgd in Breda van Stichting Muses wat echt ontzettend leuk & leerzaam was.Hierdoor heb ik echt het gevoel dat ik voorbereid op reis ga.Deze training is ook zeker aan te raden mocht je een soortgelijke reis gaan maken.

Gisteren heb ik mijn (tijdelijk) laatste werkdag gehad bij Duxen heb ik nu nog lekker 1,5 week vrij om in te pakken & nog leuke dingen te doen met vrienden & familie.

Mocht je het leuk vinden mijn reis te volgen kunnen jullie op deze site jullie E-Mail adres achterlaten en krijg je automatisch bericht als ik iets post!

Hopelijk mijn volgende bericht vanuit Thailand...

Liefs,

Eefje

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active